dinsdag 10 november 2009

The Axe Effect: Wat als het niet gebeurt?


Al zeven jaar probeert de 26-jarige Indiase man Vaibhav Bedi alle deodorants van Axe trouw uit. Maar nog steeds heeft hij geen vriendin. Het Axe Effect dat in de reclames wordt beloofd, is voor Vaibhav tot nu toe uitgebleven.

Hij verwachtte helemaal geen meisjes, wild van enthousiasme, die de kleren voor hem uitwierpen. Hij hoefde geen hordes gillende vrouwen, die hem overal zouden volgen. Hij wilde gewoon één lief meisje; dat was toch niet teveel gevraagd?

Op een dag was het genoeg. Er brak iets in onze Indiase vriend. En hij sleepte Unilever voor de rechter. Hij bracht al zijn half opgebruikte Axe producten naar een advocaat en eiste een laboratorium test. Wanneer het Axe Effect ergens verstopt zat in die flacons, zou hij het vinden en anders zwaaide er wat.

Unilever onthoudt zich voorlopig van commentaar. Wanneer er dames zijn, die medelijden hebben met Vaibhav, kunnen ze de ernstig gedesillusioneerde Indiase jongen vinden op Lexa. Hij is daar ingeschreven onder de nickname Still No Effect....